Produse si Servicii
Mergi direct la categoria
Firme
Servicii consultanta achizitii publice pentru autoritati
100 €
Rating:
0 stars: 0.00 din 0 pareri
Descriere
Serviciile de consultanta oferite de catre societatea noastra constau in:
- Consiliere in vederea intocmirea Programului Anual al Achiziţiilor Publice în funcţie de previziunile şi, ulterior, creditele bugetare şi/sau de angajament aprobate;
- Consiliere pentru alegerea procedurii de atribuire optime, dintre cele prevăzute de OUG 34/2006 şi realizarea „calendarului” procedurii;
- Intocmirea pe baza documentatiei tehnico-economice pusa la dispozitie de catre autoritatea contractanta (SF/DALI, PT, DE), a tuturor documentelor prealabile, necesare derularii procedurilor de achizitie publica (referate de necesitate, note justificative aferente, fisa de date a achizitiei, proiectul de  contract, formulare destinate ofertantilor la procedura, etc);
- Incarcarea in SEAP  a tuturor documentelor solicitate de sistem, in raport cu specificul fiecarui tip de procedura (ulterior semnarii de catre conducerea institutiei, inregistatarii, scanarii, semnarii digitale si criptarii acestora);
- Transmiterea  in SEAP a tuturor informatiilor solicitate pentru completarea si aprobarea documentatiilor de atribuire, invitatiilor de participare/anunturilor de participare.
- Intocmirea in termen util a raspunsurilor la solicitarile de clarificari transmise de catre  potentialii participanti la procedurile de achizitie publica derulate, in colaborare cu compartimentele de specialitate ale institutiei dvs. si cu proiectantul lucrarii, in functie de specificul solicitarii (ex. tehnica, economico-financiara, juridica,etc);
- Participarea la sedinta de deschidere a ofertelor , fara drept de interventie si de  vot si incheierea proiectului de proces verbal aferent si transmiterea pentru analiza,insusire si semnare  de catre membrii comisiei de evaluare;
- Analiza  documentelor de calificare, a propunerilor tehnice si a celorfinanciare depuse in cadrul procedurilor de atribuire si intocmirea unui punct de vederein legatura cu acestea care se transmite comisiei de evaluare in vederea intocmirii raportului procedurii;
- Intocmiriea proiectului de raport al procedurii si transmiterea pentru analiza, insusire si semnare  de catre membrii comisiei de evaluare;
- Intocmirea  pe baza concluziilor raportului procedurii, a proiectului de contractcare este transmis conducerii instituiei in vederea insusirii si semnarii;
- Intocmirea si transmiterea catre participantii la procedura si catre institutiile cu rol de control si coordonare a achzitiilor publice (ANAP, UCVAP dupa caz) anotificarilor privind rezultatul procedurii;
- Publicarea in SEAP a anunturilor de atribuire, in termenul prevazut de legislatia specifica;
- Constituriea dosarului achizitie publice si predarea acestuia spre pastrare catre responsabilul cu achizitiile publice desemnat in cadrul institutiei;
- Exprimarea in scris a unui punct de vedere specializat care urmeaza sa fie pus la dispozitia juristului /avocatului institutiei, in cazul in care se formuleaza o contestatie privind procedura de achizitie publica.
Din Gura in Gura